Taisyklės

PINIGŲ GRĄŽINIMO POLITIKA

Jei pasikeistų Jūsų planai ir negalėsite dalyvauti renginyje, praneškite mums bent 2 darbo dienos prieš renginio datą – Jūsų bilietas bus perkeltas į kitą tokio paties tipo renginį.

Grąžinimo sąlygos:

  • Pranešus likus 14 ar daugiau dienų iki renginio – grąžiname 100% sumokėtos sumos
  • Pranešus likus 3–13 dienų – grąžiname 50%
  • Pranešus likus 2 dienoms ar mažiaupinigai negrąžinami.

Organizatorius pasilieka teisę keisti renginio datą, jei dalyvių skaičius yra mažesnis nei 7. Apie tai kiekvienas dalyvis bus informuotas individualiai.


BENDROSIOS NAUDOJIMOSI TAISYKLĖS

Šios taisyklės nustato naudojimosi interneto svetaine www.miskemarga.lt (toliau – Interneto svetainė) sąlygas ir bilietų į renginius pirkimo tvarką.

1. Naudojimosi sąlygos

Naudodamiesi svetaine Jūs sutinkate su šiomis taisyklėmis bei kitomis www.miskemarga.lt nustatytomis politikomis. Jei nesutinkate su visomis sąlygomis arba neturite teisės sudaryti sandorių, negalite naudotis svetaine ar įsigyti paslaugų.

Taisyklės gali būti atnaujinamos, o visi pakeitimai įsigalioja nuo jų paskelbimo svetainėje. Rekomenduojame nuolat jas peržiūrėti.

2. Nuorodos į trečiąsias šalis

Interneto svetainėje gali būti nuorodų į išorines svetaines, kurių turinio mes nekontroliuojame. Už tokių svetainių informaciją ar paslaugas neatsakome.

Atsiskaitymams ir bilietų pristatymui naudojamos trečiųjų šalių paslaugos. Už jų veikimą ir taisykles atsako pačios šios šalys. Visi su jomis susiję klausimai turi būti sprendžiami tiesiogiai su jomis.

3. Svetainės prieinamumas

Nors stengiamės užtikrinti nuolatinį svetainės veikimą, negarantuojame pasiekiamumo 24/7 iš visų lokacijų ar įrenginių.

4. Asmens duomenys

Asmens duomenys ir slapukai tvarkomi vadovaujantis Privatumo politika.

Pirkdami bilietus Jūs privalote pateikti tikslius duomenis – už jų tikslumą atsakote tik Jūs.

5. Atsakomybės ribojimas

www.miskemarga.lt neatsako už:

  • bet kokius nuostolius ar žalą, atsiradusius dėl techninių trikdžių, trečiųjų šalių veiksmų, ar informacijos netikslumo;
  • virusus ar kenksmingą kodą, kuris gali būti įdiegtas per naršymą svetainėje;
  • bet kokią žalą, susijusią su nuorodomis į kitas svetaines ar jose esančiu turiniu.

6. Bilietų pirkimas

Bilietus galite įsigyti tik savo vardu ir naudodamiesi savo paskyra. Nuo užsakymo patvirtinimo el. paštu momento bilietas laikomas įsigytu ir negali būti atšauktas, išskyrus atvejus, kai su mumis susitariama kitaip.

7. Mokėjimai

Mokėjimai vykdomi per trečiųjų šalių sistemas. www.miskemarga.lt neteikia finansinių ar atsiskaitymo paslaugų ir neprisiima atsakomybės už šių paslaugų teikimą ar trikdžius.

8. Intelektinė nuosavybė

Visas svetainėje skelbiamas turinys (tekstai, grafika, nuotraukos, dizainas) priklauso www.miskemarga.lt arba yra teisėtai naudojamas. Be raštiško sutikimo draudžiama šį turinį naudoti ar platinti.

9. Mokesčiai

Visi papildomi mokesčiai (muitai, banko mokesčiai ir pan.), jei taikytini, turi būti sumokėti pirkėjo. www.miskemarga.lt neprisiima atsakomybės už papildomus kaštus, jei kitaip nenustatyta teisės aktais.

10. Teisiniai ginčai

Ginčai pirmiausia sprendžiami derybomis. Jei susitarimo pasiekti nepavyksta – kreipiamasi per Europos Komisijos elektroninę ginčų sprendimo platformą (ODR).

11. Baigiamosios nuostatos

11.1 Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis LR teisės aktais.

11.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma LR teisė.

11.3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.

11.4. Įgyvendinant Europos Parlamento ir tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo bei Europos parlamento ir tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą: http://ec.europa.eu/odr/. Lietuvoje EGS platforma leidžia nepriklausomai, nešališkai, skaidriai, efektyviai, greitai ir teisingai internetu spręsti nacionalinius, ir Europos Sąjungos vidaus rinkoje kylančius tarpvalstybinius vartotojų ir el. prekybą vykdančių verslininkų ginčus. EGS platforma lengva naudotis, prie jos galima prisijungti visų rūšių įrenginiais. Platforma yra daugiakalbė. Joje teikiama automatinio vertimo paslauga, kad būtų lengviau spręsti skirtingose Europos Sąjungos valstybėse narėse įsikūrusių asmenų ginčus. Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba yra paskirta šios EGS platformos kontaktiniu centru Lietuvoje, kuris teikia pagalbą visoms ginčo šalims bet kuriame ginčo sprendimo etape.

11.5. Jeigu Pirkėjas nėra patenkintas galutiniu Pardavėjo atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroniniu paštu: tarnyba@vvtat.lt, telefonu: (8 5) 262 6751, interneto svetainėje: www.vvtat.lt, jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .